Sunday, November 14, 2010


TAHNIAH DATO NALLA BANTAI PEMIMPIN PAS!!!

"Pada bila-bila masa dan di mana sahaja saya bersedia untuk bertemu pemimpin Pas bagi mendedahkan wajah sebenar Anwar dan kenapa dia terlalu sayang kepada Azmin sehingga boleh menjejaskan masa depan pakatan pembangkang sendiri.

"Saya malu bila tengok pemimpin Pas yang alim boleh terpengaruh dengan Anwar dan saya tidak kisah mereka tidak mahu menerima pandangan saya selepas pertemuan kelak asalkan saya telah melunaskan tanggungjawab untuk menyatakan kebenaran.

"Hasrat ini adalah kerana saya amat menghormati pemimpin Pas dan sebagai bukti sehingga hari ini saya tidak pernah membuat kenyataan mempertikaikan mereka," katanya sewaktu dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Kepada PAS sudikah sahut cabaran rakan karib anwar selama 30 tahun ini???

No comments: