Sunday, November 14, 2010

Kantoiii.. Budak Yang Bawak Sosej Babi Tu Anak Ahli PKR.


Kontroversi budak bernama Basil Anak Beginda membawa sosej babi di Sekolah St. Thomas baru-baru ini bertukar menjadi isu lebih besar apabila media melapurkan bapa budak tersebut, NOR AZMAN BIN ABDULLAH @ BEGINDA membuat pengakuan bahawa sebenarnya beliau sudah murtad daripada Islam!!!

Dalam kenyataan beliau yang disiarkan oleh beberapa media utama hari ini, Nor Azman mengaku bahawa sememangnya beliau dahulu beragama Islam, tetapi telah murtad dan kini memakai nama Beginda Anak Minda dengan catatan rasmi tanpa agama.

Malahan beliau dikatakan mengesahkan telah mendapat identiti baru melalui MyKad yang diberikan kepadanya pada tahun 2004 dengan nama dicatat sebagai ‘Beginda Anak Minda’.

Ini adalah isu besar bagi umat Islam. Nor Azman adalah seorang Muslim. Saya mengenali beliau sebagai seorang Muslim. Nor Azman adalah antara saksi utama bagi pembelaan kes liwat Anwar dahulu. Beliau juga adalah ahli PKR dan calun PKR bagi PRU 10 di kerusi Parlimen P.188 Kapit (1999) dan calun PKR bagi PRN Sarawak 2001 di kerusi N.24 Engkelili.

Patutla pas beria-ia mempertahankan budak tu dan bapaknya, dr. dzulkefly hari tu mengamuk sakan pasal budak tu kena rotan pasal bawak sosej babi ke sekolah, rupa-rupanya yang murtad tu puak-puak dia juga, tapi apa bestnya tu, malaysia kini langsung tak bagi tau yang jantan yang murtad tu pernah jadi ahli pkr malah pernah bertanding dua kali atas tiket pkr. nampak sangat malaysiakini nak cover pkr.

No comments: