Monday, August 23, 2010


Siapa yang sebenarnya RASIS!

Ini barulah rasis sebenar. Namun DAP tidak pernah menganggap ini sebagai rasis. Double standard parti yang mendakwa mereka sebagai parti demokratik rakyat. DAP membela pula Namewee dalam forum . Amat tidak masuk akal Tony Pua dan Lim Kit Siang membela Namewee yang mempermainkan azan. Jika Namewee ditahan, DAP akan cakap tidak adil. Inilah perangai DAP.

Namewee menghina azan seperti kokokan ayam dan hanya meminta maaf untuk menutup kesnya. Selepas itu, Namewee tidak pernah serik untuk terus bersikap biadap dan rasis termasuklah di pages Facebooknya. Mengapa tiada pasukan petugas untuk Namewee? Ini tidak sama rata sama adil. Pembohongan demi pembohongan dibuat oleh DAP untuk tutup kesalahan mereka. Namewee dibela habis habisan dan dimaafai tetapi pengetua yang beri analogi kereta tidak mendapat pembelaan yang sepatutnya!

Perbuatan memijak gambar orang Melayu ini tidak rasis pula ( gambar DUN Bebas yang keluar PR di Perak ). DAP tidak pula menubuhkan pasukan khas untuk menyiasat dan mendakwa anak dan bapak ini ( Keluarga Lim ). Minta maaf pun tidak. DAP sebenarnya memainkan isu pengetua sekolah yang dikatakan rasis untuk mengalihkan kemarahan rakyat tentang kebiaDAPan Lim Guan Eng di Pulau Pinang. Selain membuat rakyat terlupa tentang tuntutan pemansuhan ekuiti Tony Pua dan kes kecurian pasir di Selangor. Isunya dialihkan ke jauh ke selatan dan utara (Sungai Petani).

DAP RASIS aka ZIONIS!!!

No comments: